14 Mart 2008 Cuma

Her Eve Lazım..!

Kanal D'de sabah ve öğle saatlerinde yayınlanan ''her eve lazım'' adlı teleshopping programını hepimiz biliriz.Bir telefonla aldım çok memnun kaldım diyerek, sevgi gösterileri ile birlikte reklamı yapılan elektrikli aletler,bıçak setleri,tencereler ve daha birçok şey..Bazen gülerek bazen merakla izleriz hepimiz.Peki, bu ve buna benzer teleshopping programları etkili bir yöntem midir? Tabi ki evet..
Herşeyden önce ''her eve lazım'' cümlesi başlı başına iyi bir pazarlama cümlesidir.Bunun yanında bu tür programlar insanlara oturdukları yerden, evden çıkmadan alışveriş imkanı sağlar, ve beğendiğimiz herhangi bir ürünü bir telefonla kapımıza getirir.Şahsen henüz böyle bir alışveriş yapmadım.Ama begendiğim bir ürün olursa neden olmasın..
Teleshopping'i yaygın olmayan bir pazarlama yöntemi sanmayalım.Gayet yaygındır.Her eve lazım adlı program ile birlikte daha da yaygınlaşmıştır.Hatta bu program ' tv'den alışveriş mi olur ' diyenler için bir ilk olmuş, sevgi gösterileriyle tanıtılan ürünler herkesin ilgisini çekmiş, 'bunlardan bende de olmalı' dedirtmiş ve onları da her eve lazım müşterisi yapmıştır.Kim bilir..Belki bir gün herkes her eve lazım müşterisi olur..



1 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Bu iş aslında uzun zamandır var Türkiye'de, sanırım Kanal 6 mıydı neydi onunla başlamıştı. Ama gelişimi biraz yavaş oldu. Neyse uzun zamanda da olsa tuttu gibi görünüyor bana.