9 Mart 2008 Pazar

Coca Cola Zero




Coca Cola kendine yeni segmentler yaratmaya devam ediyor. Hepimizin de bildiği gibi Coca Cola yeni ürünü olan 'Coca Cola Zero' yu Türkiye'de de piyasaya sundu. Sloganı ''sıfır kalori, sıfır şeker'' olan, imaji ve ambalajıyla da farklı olan bu ürün beni ve mutlaka hepimizi ''bu ürünün light koladan ne farkı var?'' şeklinde bir düşünceye itmiştir. Peki bu sorunun cevabı nedir?



Coca Cola, Amerika'da erkeklerin Coca Cola Light'ı çok feminen buldukları için tüketmemesinden ötürü, daha çok erkekler için Coca Cola Zero' yu piyasaya sundu. Erkeklerin hoşuna gidecek olan detay da şudur ki, bu ürünle birlikte ''diet'' kelimesi kullanılmadan diet ürün sunma olasılığı gelmiş oldu. 'Sıfır kalori ve sıfır şeker ile gerçek kola tadını yaşayabilmek' adlı slogan diet kolada da geçerli olduğu için test ettim.. Bunu içenler anlayacaklar ki tadı gerçek kola tadında değil ama yine de light kola tadından daha iyi olduğu kesin. Tabii imaj ve ambalajıyla herkesin ilgisini çekeceği de..

Hiç yorum yok: